28 februari 2012

DAX30 28 feb - En stilstudie i kartläggning...

Hej vänner,

Med risk för att bli tjatig postar jag ännu en DAX-dag som verkligen följde utstakad karta, alla robotar måste vara inställda likadant numera!
Som vi ser på bilderna så blev det svängigt värre idag med och och när krutröken lagt sig så slutade dagen +0,56%. Precis som igår såg pivot ut att vara utom räckhåll vid 6900-toppen, men ta mig tusan, vi klippte den idag med tack vare lite sura siffror från USA. För egen del blev det en rejält lyckad dag där de mesta blev helrätt.

De senaste dagarna har jag börjat "hänga" lite på ett tyskspråkigt forum som visat intresse för mina bilder, så därför har dagens bilder engelsk text, så att även de lär sig vad mina markeringar betyder. Om ngn. mot förmodan har problem med engelskan så lägg en komment så hjälper jag till...

- Streck, prickar, pilar etc, är som vanligt på plats, - Yet again Enjoy!..

Förmiddagspasset, - Med mapping the day

Bottenfisket efter fallet...

Hela dagen i en bild


Bästens
/noonne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar